Succes begint met de juiste strategie.
Bij Digital Rocketeers doen we niks zonder strategie. Aan de basis ligt altijd een plan met concrete acties en een duidelijke planning. We helpen jou van begin tot eind, voor jouw online succes.

Digitale strategie
De digitale strategie is onderdeel van jullie totale marketing en legt een duurzaam fundament neer waarop jarenlang gebouwd kan worden. Vanuit een op maat gemaakt jaarplan werk je structureel aan jullie doelen.
Het strategietraject bestaat in de basis uit drie workshops. Met als doel om zoveel mogelijk relevante input uit en over jouw organisatie te halen. Dit verwerken we in een groeiplan voor de komende twaalf maanden. Zo zijn jullie klaar om structureel digitaal te rocken!
Workshops
- Digital Marketing Canvas
- Persona creatie
- Content mapping
Prijs € 4800,-
Digital Marketing Canvas

Persona creatie

Content strategie

Roadmapping

Funnel ontwerp

Digital groeiplan

Discovery call
Een goede aanpak van jouw digitale strategie begint met een zogeheten discovery call. We stellen jou daarin een aantal vragen om jullie wereld beter te begrijpen. We brengen klanten in kaart, inventariseren de huidige marketingstrategie, bespreken welke tools en systemen jullie gebruiken én we zoomen in op jullie doelen en uitdagingen. Na dit gesprek zijn de verwachtingen helder en ontvang je een voorstel op maat.
VINC-model
Bij Digital Rocketeers werken we met het VINC-model: oftewel we gaan Van Idee Naar Conversie. We bepalen het doel, doen onderzoek en stippelen de strategie uit. Vervolgens gaan we aan de slag met het uitvoeren van deze strategie om de gestelde doelen te behalen. Zoals het optimaliseren van jouw website, socialmediaprofielen en mailingtemplates. Deze optimalisatie monitoren wij op basis van de data om nieuwe vervolgacties te bepalen en de conversie te verbeteren.
Focus aanbrengen
In de discovery call brengen we in kaart wat er nodig is om de digitale strategie te bepalen. Via een gedegen voorbereiding en diverse praktische workshops werken we de strategie uit en brengen we focus aan. Tijdens de uitrol boeken we de eerste tastbare resultaten en kan de eventuele onboarding van nieuwe medewerkers of training van huidige medewerkers beginnen. We blijven de digitale activiteiten optimaliseren om doelen te behalen. Elke drie maanden herijken wij het plan en passen we het aan waar nodig.
Jij blijft aan het roer
Het implementeren van een digitale strategie vraagt om jouw commitment. Wil je digitaal succes bereiken, dan moet je daarnaar handelen. Naast een financiële investering is het vaak ook nodig om te investeren in capaciteit. Uiteraard blijf jij aan het roer. Jij hebt kennis van de markt en kan de cijfers het beste duiden.
Het proces van begin tot eind.
De discovery call is het startsein van een mooi traject dat we samen aangaan. Het VINC-model is het framework waarin wij werken. Maar hoe ziet het hele proces er nu van begin tot eind uit? Dat leggen we je hieronder graag uit.

Heb je geen idee hoe je dit goed en grondig aanpakt? Digital Rocketeers helpt je graag op weg!
Stephan Bloemberg
Strategisch partner voor online marketing.
Integer, eerlijk en transparant. Ik ga voor duurzame relaties en gezamenlijke groei.
