Over ons
Digital Rocketeers is een bedrijf uit Didam (Gelderland) dat jou helpt (weer) grip te krijgen op je online marketing. Wij zorgen ervoor dat je echte resultaten boekt met je online strategie en kanalen en dat jouw investeringen zich uitbetalen.
Wie zit er achter Digital Rocketeers?
Digital Rocketeers is opgericht door mij, Stephan Bloemberg. Nadat ik jarenlang websites heb ontworpen en ontwikkeld voor mkb’s, ontdekte ik dat ik geen leverancier meer wilde zijn. Ik haalde veel meer voldoening uit mijn rol en toegevoegde waarde als strategisch partner.
Eerlijke marketing
Ik heb deelgenomen aan het ontwikkelprogramma DigitaalGroeien van ondernemers en onlinemarketingstrategen Christiaan Slierendrecht en Sebastian Kopp. De focus lag hierbij op het mkb, het bieden van eerlijke marketing en het verder helpen van klanten in hun digitale volwassenheid. En dat is precies wat ik nu doe met Digital Rocketeers.
Liefde voor de maakindustrie
Op een integere en transparante manier help ik bedrijven verder met hun digitale strategie. Het liefst zit ik aan tafel bij bedrijven in de technische sector. Ik vind de maakindustrie een interessante en fascinerende wereld, waarbij ik de manier van communiceren en aanpakken erg waardeer.

Betrouwbare partners
Vanuit Digital Rocketeers werk ik vaak samen met andere professionals en bureaus, zodat ik met hun specifieke kennis en expertise aan boord de klant echt álles kan aanbieden om hun digitale strategie naar een hoger plan te tillen.
Zo werk ik regelmatig samen met Paul Hendriks, oprichter en eigenaar van De Kunning Concepts. Paul is een meester in merk- en marketingstrategie. Dit is wat hij zelf zegt over onze samenwerking:

“Ik heb bij veel projecten samengewerkt met Stephan en hij is altijd in staat de best passende oplossing te bieden voor de klant. Zelfs wanneer de opdrachtgever in een eerder stadium negatieve ervaringen heeft gehad met marketingbureaus, weet Stephan het vertrouwen te winnen en het vertrouwen in de marketingwereld te herstellen. Dat is echt zijn kracht! Stephan pakt de zaken altijd aan met rust, eerlijkheid en transparantie. Hij is een Lean green belt, dus kom niet bij hem aan met onzin. 😉 Het gaat immers om het creëren van impact en daar moet dan ook alle focus naartoe. En dat siert hem, want uiteindelijk draait het maar om één ding: de klant.”